Klacht: gekochte fiets is niet leverbaar

op 02 mei 2017 over Fietsenwinkel in de categorie Fietsenwinkel

Ik heb tijdens de koninklijke actie dagen (vorige week) gebeld met fietsenwinkel.nl en toen een Cortina U5 gekocht. Nu krijg ik net (02-05-2017 dus twee dagen na de actie) een vaag belletje dat die fiets niet meer wordt geleverd terwijl de betaling rond is. Dit terwijl er op de site te zien was hoeveel fietsen er nog leverbaar waren. Er waren nog 11 fietsen na mij leverbaar. Heel vaag. Als oplossing komen ze nu met andere fietsen uit hun assortiment zonder de koninklijke korting maar ik krijg dan wel het slot (25€) gratis. Met de opmerking of ik de korting van 240€ mee kan nemen naar een andere fiets vang ik bot. Ik mag ook mijn geld terug krijgen als laatste oplossing. Ik heb nog geen knoop door gehakt maar zou graag in contact willen komen met andere mensen met hetzelfde verhaal.

De korting van de koninklijke actie (240 €) kunnen gebruiken voor een ander model uit hun assortiment.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fietsenwinkel

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fietsenwinkel in behandeling genomen

Bericht van Fietsenwinkel

7 maanden geleden - Beste Sietse, Zojuist heb ik je geprobeerd te bellen om de oplossing die we je kunnen bieden met je te bespreken, helaas heb ik je niet kunnen bereiken. We zullen je hier ook nog over mailen. Vriendelijke groet, Stefan - Fietsenwinkel.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fietsenwinkel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fietsenwinkel

Heeft op 10 mei 2017 om 18:12 geantwoord

Beste Sietse,

Fijn dat we samen een oplossing hebben kunnen vinden en je een mooie Gazelle hebben kunnen bieden. We gaan uiteraard onze uiterste best doen om deze fiets snel bij je af te kunnen leveren, zodat je tijdens het mooie dat eraan komt lekker kunt fietsen. :-)

Vriendelijke groet,
Stefan - Fietsenwinkel.nl