Klacht: gekocht eettafel maar tafelblad is op diverse plaatsen gebarsten

op 23 juni 2016 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Tafelblad is op diverse plaatsen gebarsten met brede kieren en onderstel
is ook op diverse plaatsen gebarsten en er zitten gaten in en zeer ruw afgewerkt zoiets wil je niet in je keuken hebben staan,

goed produkt en geen 3e keus artikel.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

Proveiling.nl

Heeft op 27 juni 2016 om 13:40 geantwoord

Aan de hand van bovenstaande klacht, hebben wij direct foto's opgevraagd van de klant, om hier verder onderzoek naar te doen. Wij hebben deze ontvangen en bestudeerd. Wij zijn hierin tot de conclusie gekomen, dat de punten welke meneer benoemd, geen schade betreft. De tafel welke meneer heeft aangeschaft is een natuurhouten robuuste (klooster)tafel, waarin het dus voor kan komen, dat deze niet helemaal vlak is.

Klant heeft de kavel tijdens de ophaaldag opgehaald en heeft toen geen op-/aanmerkingen gehad op de kavel. Tijdens een ophaaldag heeft een klant controleplicht, is een kavel compleet? Is de kavel conform omschrijving? De klant heeft geen meldingen gedaan en heeft de kavel afgenomen op 10 juni 2016.

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 juni 2016 om 08:44 geantwoord

Is geen oplossing. Ik kan iedereen aanraden om geen zaken met hen te doen.
Het tafelblad is wel zeker op diverse plaatsen gebarsten.

Alle klachten die gemeld zijn door Waldo123