Klacht: Geizeling door KPN!

op 15 juli 2017 over KPN in de categorie Alles-in-1

Een jaar geleden zijn wij verhuist naar het buitengebied in. Hier is alleen KPN (of een van de dochterondernemingen) te krijgen via de kabel.

Sinds dag 1 hebben wij vele storingen en een veel lager MBPS dan gezegd wordt dat wij krijgen. Er zijn welgeteld 4 mmonteurs geweest. Over de vaste verbinding zijn 7 klachten ingediend zonder dat er iets aan gedaan wordt en zonder terugkoppeling.

Sinds 7 weken is het mobiel bereik (wat eerst prima was) ook extreem verslechterd. KPN geeft aan dat dat komt door een nieuwe zendmast van Vodaphone. Ik ben nu al
6 weken aan het bellen met de klanten & klachten service zonder oplossing of terugkoppeling.

Er wordt elke keer veel beloofd, maar niks nagekomen. Personeel is vaak te grof voor woorden. Ook is ons dikwels verteld een paar weken moeten wachten om te kijken of het verbeterd.

Mijn ouders durven niet meer te bellen, omdat ze het allemaal niet meer begrijpen en steenvast werden zij van het kastje naar de muur verwezen.

Tevreden zullen wij niet meer worden. KPN heeft mijn ouders veel stres en leed aangedaan. Ik hoop op dat er over een aantal jaar glasvezel aangelegd wordt, zodat wij naar een fatsoenlijk en klantvriendelijk bedrijf kunnen overstappen.

Voor nu hoop ik op een verbeterde verbinding, maar ik weet dat dit false hoop is. Mobiel willen wij overstappen naar een andere provider, als de gijzelaar KPN dit toelaat.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eenteleurgesteldeklant