Klacht: geirriteerde huid

op 01 april 2013 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

SINDS 3 WEKEN GEBRUIK IK DE CRÈME CELL RENAISSANCE VAN L’OREAL EN KREEG AL NA DE EERSTE DAG JEUK EN EEN BRANDERIG GEVOEL, IK DACHT EERST NOG DAT HET MET EEN VERKOUDHEID TE MAKEN HAD MAAR HET WERD STEEDS ERGER EN MIJN GEZICHT WERD OOK OPGEZWOLLEN, ENKELE DAGEN GELEDEN ZAG IK TOT MIJN SCHRIK DAT MIJN WENKBROUWEN WAREN UITGEVALLEN EN ER KALE PLEKKEN ZATEN EN BEN IK DIRECT MET DE CRÈME GESTOPT!! iK HEB IN DE LOOP DER JAREN BEST WAT CRÈMES GEBRUIKT MAAR DIT HEB IK NOG NOOIT MEEGEMAAKT.WE HEBBEN HET HIER OOK NIET OVER DE GOEDKOOPSTE CRÈME EN DAAROM VIND IK HET WEL EEN KWALIJKE ZAAK ALS IK ZO’N CRÈME KOOP VOOR HET BEHOUDEN VAN EEN GAVE HUID EN DAT ER DAN DIT GEBEURT.IK SMEER ER NU AL DAGEN EEN GEWONE VETTE CRÈME OP OM DE BOEL TE VERZACHTEN, HET WORDT NU IETS MINDER MAAR BEN ER NOG NIET VANAF, WAAR IK MIJ OOK ZORGEN OVER MAAK ZIJN MIJN WENKBROUWEN WANT DAT ZIET ER NIET UIT, HET LIJKT WEL OF ZE ZIJN OPGELOST EN DAT VIND IK ECHT VRESELIJK!!!!!!
IK VRAAG ME DAN OOK AF OF DIT NOG WEL GOEDKOMT!

DE OPLOSSING IS NIET ZO MOEILIJK, TEN EERSTE WIL IK MIJN WENKBROUWEN TERUG WANT DAAR ZIT IK HEEL ERG MEE, EN EEN CRÈME DIE ZACHT IS VOOR MIJN HUID, AL HEB IK ER NIET ZO'N VERTROUWEN MEER IN.
IN AFWACHTING OP UW ANTWOORD.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 31 mei 2013 om 16:25 geantwoord

contact met klant gehad en oplossing geboden, klant neemt zelf weer contact op indien nodig

Alle klachten die gemeld zijn door chesney