Klacht: gehuurdebus niet aanwezig

op 25 juni 2017 over Bo-rent in de categorie Verhuur

Ik had op 4 juni 2017 een Toyota Dyna gereserveerd welke ik op 24-06-2017 kom ophalen de vestiging in Deventer. Op 6 juni heb ik hier een bevestigingsmail van gehad. Reserveringsnummer 85684

Op 24 juni kwam ik de gereserveerde auto ophalen in de vestiging te Deventer. Maar tot mijn woede was deze niet aanwezig. Ze konden ook geen alternatief aanbieden. We moesten deze dag verhuizen omdat we maandag ons huis moeten verlaten. Heb toen nog een verhuurbedrijf moeten zoeken. Heb er uiteindelijk een gevonden bij Bultman in Deventer.
Hier ben ik uitstekend geholpen. Ondanks ze al gesloten waren door de jongens van de wasstraat welke bij deze vestiging hoort.

Het het is een schande dat je zolang van te voren iets geserveerd en op de dag dat je het op wil halen niet aanwezig is. Ik heb hierdoor ook extra kosten gemaakt. Bij Bo-rent was het totaal bedrag € 139,20. De bus die ik uiteindelijk na veel moeite en frustratie heb kunnen krijgen. Heeft me uiteindelijk € 200 euro gekost. Ik zie dit graag opgelost met een compensatie van de extra gemaakte kosten.

Het was trouwens er sneu voor de medewerker die er die dag was. Hij had die die dag zeven ander teleur moeten stellen dat het gewenste en gereserveerde voertuig niet aanwezig was.

Het is echte een schande dat je zo om gaat met je klanten lang van te voren gereserveerd en op de dag dat je het nodig hebt de gewenste bus niet aanwezig is.

Als er een compensatie komt voor de extra gemaakte kosten

Alle klachten die gemeld zijn door kokhendrikjan