Klacht: gehoorapparaatje verloren in bomvolle trein (amsterdam-amersfoort) op 7 juli

op 12 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Jl. vrijdag 7 juli nam ik de trein van 18.41 uur van Amsterdam richting Amersfoort Vathorst. De trein zat (en stond!!!) werkelijk bomvol, want er waren die dag diverse treinen uitgevallen. Op het moment dat ik opstond om uit te stappen in mijn woonplaats Weesp, viel mijn linker gehoorapparaatje, merk Signia uit mijn oor, op de grond. Omdat ook het gangpad vol stond kon ik nauwelijks op de grond kijken of ik het apparaatje kon vinden. Ik besloot om een halte verder te rijden, nl. Naarden-Bussum. Intussen hielpen bijna alle reizigers in mijn coupe met zoeken, echter zonder succes. Ik ben toen om 19.05u uitgestapt in Naarden-Bussum en heb direct de conductrice gewaarschuwd. Zij raadde mij aan om de NS Klantenservice te bellen en dat heb ik diezelfde dag gedaan. Registratienummer: 8000503310, dat is mijn enige bewijsstuk. Ik heb daarna zaterdag en zondag gebeld, maar er was niets gevonden. Mijn Klacht is: indien de trein niet zo overvol was geweest, dan had ik het apparaatje zeer waarschijnlijk gevonden. Ik eis daarom schadevergoeding van minimaal 1.000 euro, want bedoeld apparaatje kost 1.500 euro.

Ik ben pas tevreden met een schadevergoeding.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oorwerk