Klacht: geheugenkaart besteld op 5/1 nog nooit ontvangen

op 22 januari 2014 over r4-kaart.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 5/1/2014 een geheugenkaart besteld voor de Nintendo Ds van ons zoontje. We hebben direct betaald via de ideal en er is toen 20,10 euro afgeschreven van onze rekening. We hebben geen bevestigingsmail van hen gekregen en tot nu toe nog steeds geen kaart ontvangen. Heb het bedrijf al 5x via contactformulier gemaild maar krijg geen antwoord op mijn mail. Er staat geen telefoonnummer op hun site dus kan hun ook niet bellen. Denk (nu ik andere meldingen op jullie site heb gelezen) ook ben opgelicht door R4.bestellen.nl Zag dat er al oudere mails waren van klanten die ook “opgelicht” zijn. Vind het bijzonder dat zo’n site dan toch nog steeds op internet kan staan…

Gewenste Oplossing:

Antwoord van het bedrijf R4.bestellen en mijn geld teruggestort krijgen..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over r4-kaart.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over r4-kaart.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Reinaatje