Klacht: Geheel genegeerd door de klantenservice

op 26 mei 2020 over Rituals in de categorie Verzorgingsprodukten

In april tijdens de corona-crisis dacht ik via de website van Rituals spullen te bestellen, omdat de fysieke winkels dicht waren. Helaas kreeg ik bij mijn bestelling geen cadeau, terwijl ik boven een bepaalde bedrag heb besteld en ook een cadeau mocht kiezen. Dit is trouwens de tweede keer dat ik geen cadeau heb ontvangen. Bij mijn eerste online-bestelling maakte ik geen grote probleem van en dus toen ook niet heb aangegeven bij de klantenservice. Omdat dit de tweede keer is, heb ik via hun website een contactformulier ingevuld om te vragen voor een antwoord. Helaas kreeg ik tot heden geen reactie. Wel heb ik een bevestigingsmail ontvangen dat ze mijn aanvraag in behandeling hebben genomen. Na meer dan een week geen reactie heb ik toen een WhatsApp-bericht naar Rituals gestuurd. Ook kreeg ik daarop geen reactie.
Als een trouwe klant, die meestal naar de fysieke winkels van Rituals ga en elke keer tevreden ben geweest, vind ik de online service van Rituals echt onder de maat.
Dat ik meer dan een maand op een antwoord van de klantenservice van Rituals moet wachten en nog steeds geen antwoord heb gekregen voel ik me totaal genegeerd.

Een reactie is echt niet veel gevraagd.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rituals

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rituals nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GraceSu