Klacht: Gehaktbrood Champignons / kaas te zout!!

op 23 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik ben blij dat ik niet de enige ben met deze issue. Ook mijn gehaktbrood kwam.zojuist na 80 min op 150 graden uit de oven. Het was zo zout dat ik er misselijk van werd!
Het is niet perse een klacht, daar ik morgen waarschijnlijk met de gehaktbrood en bon naar de Jumbo Laag Raadstede in Nieuwegein ga en ze waarschijnlijk gewoon het geld zullen terug geven of een ander exemplaar zullen aanbieden. Heb het hier gemeld, zodat een andere consument/ koper/ klant weet dat hij/ zij niet de enige is met dit probleem. Ik vind de service van de jumbo altijd goed en ach, dit kan ook gebeuren. Fouten maken is menselijk!

Beste Jumbo, aub een minder zoute gehaktbrood.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht S987

8 maanden geleden - DIT IS EEN BERICHT VAN DE PERSOON MET KLACHT!! Ben 24 december terug gegaan naar de jumbo. Gehaktbrood en bon mee. De klacht over te zoute gehaktbroden was niet bekend bij ze, maar zoals je gewend bent van de jumbo is de service top. Huppa. Gehaktbrood aan hun gegeven, 5 Euro cash ontvangen en de keus aan mij of ik een nieuwe gehaktbrood wilde of iets anders. Ik zeg: 'Hallo Jumbo!'

Alle klachten die gemeld zijn door S987