Klacht: Gegijzeld door KPN

Mark Ernest op 27 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Sinds ik weer een abonnement heb bij KPN vanaf 20 augustus 2020 is ongeveer alles misgegaan wat mis kan gaan. In november ben ik verhuisd. Ik dacht dat het niet erger kon maar KPN bewijst dat dit mogelijk is.
Nu valt mijn tv kastje nog dagelijks uit en heeft KPN voor de 3e keer mijn €50,- niet verrekend. KPN heeft onterecht toch de €50,- monteur kosten in rekening gebracht. Ook was er afgesproken dat als de monteur het probleem deze keer weer niet zou oplossen, ik kosteloos mag overstappen met tv, internet en mobiele abonnementen.
Nu valt mijn tv kastje nog dagelijks uit en het geld wat ik tegoed heb wordt maar niet verrekend. Ik heb dus vanaf dag één niet gekregen waar ik voor betaal.
Ik ben nu voor KPN de lastige klant terwijl ze mij gijzelen. Waardeloos!

Als ik ze mijn geld verrekenen, zorgen dat alles werkt en als schadevergoeding de helft van alle abonnement kosten terug betalen.

Of

Mijn tv; internet en mobiele contracten openbreken zodat ik kostenpost kan overstappen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mark Ernest