Klacht: Gegevens ex-dienstplichtige

op 03 juni 2021 over Defensie in de categorie Overheid

ik heb in 1980 dienstplicht gedaan en ben na 6 weken ontslagen vanwege een psychische stoornis..mijn probleem klacht..ik heb voor de aanvraag van een mij pensioenuitkering mijn gegevens nodig. Volgens de zorgcoördinator heb ik nodig mijn dienstverband (contract) en moest ik op de eerste dag van mijn inlijving aangemeld zijn bij het abp,pensioenfonds als deelnemer.zonder deze feiten kan ze voor mij niets doen.weet u waar ik moet zijn voor deze documenten? Ook zou ik graag de naam te weten komen van de militaire huisarts die mij afgekeurd heeft.ik heb in mijn medisch dossier een formulier tegengekomen die afkomstig is van de militaire geneeskundige diensten in denhaag met als onderwerp ongeschiktverklaring.hier bovenaan staat dat het een dienstgeheim is.kunt u voor mij deze documenten verzamelen en aan mij opsturen,bij voorbaat dank,johnny edgar ekhorst

ik ben pas tevreden als ik in het bezit ben van andere bescheiden want dan kan ik een mij aanvragen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Defensie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Defensie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ekhorst