Klacht: geen zondagseditie op e-mail

op 09 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 oktober 2016 om 10:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lous,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet altijd op de hoogte wordt gesteld dat de zondagskrant voor u klaar staat. Onze excuses voor het ongemak.

De mail waar u op duidt wordt gestuurd via een mailingslijst, natuurlijk kan dit een keer fout gaan in de verzending. Maar wees gerust, ook als u de mail niet heeft ontvangen staat de zondagskrant voor u klaar.
Afhankelijk van hoe u hem wilt lezen, kunt u met uw e-mailadres en bij behorende wachtwoord inloggen op onze website en/of app en kunt u rustig op zondag genieten van De Telegraaf.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Heeft op 16 oktober 2016 om 09:47 geantwoord

Ik heb nooit hoeven inloggen met een wachtwoord. Is dat veranderd?

Alle klachten die gemeld zijn door Lousvaneekelen