Klacht: geen wtcg

op 20 januari 2014 over CAK in de categorie klachtmelden

TTot op heden geen wtcg gekregen. Meerdere malen contact opgenomen met cak .krijg te horen dat er geen gegevens van bewindvoerder zijn . Terwijl er in december een brief is verstuurd door het cak na adres van bewindvoerders kantoop
r en het rekening nummer van de beheerrekening is ook bij hun bekend best wel raar dat ze zeggen dat er niets bekend is zelfs die brief staat niet in het systeem . Vervolgens willen ze mij niet verder helpen omdat ik onder bewind sta de bewindvoerder moet contact met cak opnemen. Is begin deze maand gebeurt. En nu gewoon hetzelfde liedje weer er is ook verteld dat we dat geld nog krijgen en andere medewerker zegt dat er niets in het systeem staat weet er geen raad meer mee lijkt wel of.ze niet willen

Dat mij duidelijke informatie word gegeven waar ik aan toe ben . Wanneer ik het geld krijg .

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CAK over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CAK in behandeling genomen

CAK

Heeft op 25 februari 2014 om 14:26 geantwoord

Deze klant heeft nu van ons een beschikking van een tegemoetkoming vanuit de Wtcg over 2012 ontvangen. Wij vinden het vervelend dat wij meer tijd nodig hebben gehad om de beschikking te versturen en bieden hiervoor onze oprechte verontschuldigingen aan. Wij hebben ook de juiste adresgegevens in onze administratie opgenomen. We gaan ervan uit dat deze klacht nu is afgehandeld.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CAK een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bouma92