Klacht: Geen vrolijk kerstfeest door Bankbeslag op bankrekening Abn Amro op de exacte datum waarop Belastingdienst toeslagen uitbetaald..

op 07 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Op 20 december 2017 heeft Syncasso beslag laten leggen op mijn betaalrekeningen bij Abn-Amro. Precies op de dag dat de Belastingdienst zijn toeslagen uitbetaald. Schuldeiser Centraal Beheer Achmea heeft Syncasso ingeschakeld voor het openstaande bedrag van €101,- euro. Na verloop van tijd heb ik meerdere betalingen gedaan +/_ €450,- euro . Vervolgens was het restant bedrag slechts nog naar €200,- euro. Todat Syncasso totaal onverwachts maar besluit bankbeslag te leggen op mijn Abn-Amro rekeningen. Precies voor de feestdagen, Syncasso niet te bereiken telfonisch of via mail etc. Op het Abn-Amro filiaal een versnelde procedure gestart. Syncasso geen reactie. Geen huurtoeslag
, geen huur betaling, geen zorgtoeslag geen zorgpremie betaling, geen kindgebonden budget geen kerstvieren. Vordering Syncasso €200,- bankbeslag Syncasso €600,- kosten Abn-Amro bankbeslag €50,- totaal €850,- euro plus huurschuld plus zorgkosten. Geen kerstviering voor de kinderen. Wat een oplichters allemaal bedankt Centraal Beheer Acmea voor het niet reageren op mijn mail. Syncasso stelletje…voor het bezorgen van een waardeloze kerst voor mijn jonge kinderen. Terwijl er een uitspraak bekend is van een rechter en de staatssecretaris met de gerechtsdeurwaarder en de ombudsman afspraken heeft gemaakt gaan jullie gewoon door.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

7 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Reactie van de melder van de klacht Recht2017

7 maanden geleden - Dat bedoel ik nu SYNCASSO is zo hypocriet uit op winst maken en omzetten draaien er geen enkel schrijntje menselijkheid is. Waardeloos! Uw bovenstaande reactie hier op klacht.nl is ook een reactie op een externe klacht. Beslag leggen op 20 december 2017 vervolgens 6 januari 2018 extra kosten doorberekenen voor een deurwaarder die wat komt afgeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Recht2017