Klacht: Geen vriendelijke oplossing.

op 25 juni 2017 over Renault in de categorie Automerken

Ik heb hier lang over nagedacht, maar uiteindelijke wil toch nog een klacht indienen voor Renault ABD Drachten. Met hun zogenaamde klant vriendelijkheid.
Vorig jaar heb ik een mooie nieuwe Renault CLIO ESTATE Clio Estate Energy TCe 90 Limited gekocht met kenten JL703F.
Nog voor de verkoop heb ik de verkoper meegedeeld dat er een caravan achter de auto komt en dat er ook gelijk bij aflevering een trekhaak achter moet. Mijn inruil auto ook een Clio maar dan een hatchback diesel heeft de verkoper mij niet meegedeeld dat de inruil auto veel grotere trekkracht koppel heeft dan de nieuwe Clio estate en dan op benzine.
Vorig jaar 2016, mijn eerste vakantie met de nieuwe auto kwam ik er al vrij snel achter dat de nieuwe auto veel moeite had met het trekken van de caravan, terwijl de caravan maar 667 ledig en met max belading 1000 kg zwaar was.
Na de vakantie heb ik mijn klacht ingediend bij ABD Renault te Drachten en hebben zij mij meegedeeld dat het wel opgelost zou worden. Helaas kwam er geen oplossing, heb in mijn ogen zelf een redelijke voorstel gedaan, ik zou dan wel een jaar terug willen met 30.000 km op de teller terwijl de nieuwe auto nog maar op 2000 km stond. Ik kon mij dan ook niet voorstellen dat ik hiervoor nog geld bij betalen moest en natuurlijk ook niet getolereerd. Daarna heb ik nog een brief geschreven naar Renault ABD Drachten maar dat mocht ook niet baten.
Nu na een jaar omdat wij heel veel van kamperen houden heb ik mijn mooie Clio estate limited edition 2016 particulier moeten verkopen.

Inmiddels heb ik een andere auto gekocht geen Renault en ook niet bij ABD Drachten, nooit weer.

Kortom ik heb er al een aantal auto`s bij ABD Drachten gekocht en niet gedacht als toen nog tevreden klant dat ik op zo`n manier behandeld zou worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Crazyme1