Klacht: geen vriendelijke dame aan de kassa

op 03 januari 2014 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sta bij de kassa om een t-shirt voor mijn zoon te betalen. Ik zie dat de kassa 8.00 aangeeft. Zeg tegen de dame aan de kassa dat het 7.00 is. Nee zegt ze zonder te kijken en slaat de kassa af. Ik betaal netjes en kijk gelijk wat er op het t-shirt staat. Er staat duidelijk 7.00. Ik meld dit bij haar en ze zegt dat ze er nu niks meer aan kan doen. Ik zeg;wat nu. U kunt naar de klanten service gaan. Dat doen we maar er staan we 50 mensen te wachten. Daar hebben we geen tijd voor. Als dat bij meerdere klanten gebeurt,wat zeker het geval zal zijn,dan komt primark wel heel gemakkelijk aan haar geld. Voor mij geen euro terug. Het gaat me niet om de euro,maar heb er wel recht op.

Gewenste Oplossing:

Dat ze meer rekening gaan houden met wat er op het t-shirt zelf staat,en luisteren naar hun klanten. Normaal is het geen probleem om de euro gelijk terug te krijgen,waarom kan het dan bij primark Eindhoven niet!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Primark in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primark een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primark

Heeft op 06 februari 2014 om 17:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Klant heeft per email reactie ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door lisette coppen