Klacht: geen vouchers ontvangen

op 28 september 2016 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vorige week Efteling kaartjes gekocht online, maar tot op de dag van vandaag geen vouchers ontvangen. Staat nog steeds ‘ in bearbeitung’.

Gewenste Oplossing:

gewoon de vouchers ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Groupon

Heeft op 06 oktober 2016 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw Smid,

Vervelend om te vernemen dat u geen kaartjes heeft ontvangen.

Tot mijn spijt kunnen wij u niet helpen met uw kwestie.

We raden u aan om direct contact op te nemen met Groupon Duitsland.

Onze excuses voor het ongemak en hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Groupon Customer Support

Alle klachten die gemeld zijn door smied