Klacht: Geen voucher van Opodo ontvangen, geen reactie op status verzoeken

BenOverOpodo op 08 juli 2020 over Opodo in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Opodo reizen gebooked o.a. met Transavia. Van Transavia hebben wij een afzegging ontvangen ivm Covid. Op de Transavia website staat dat wij in deze situatie bij Opodo ons verzoek voor een voucher/refund moeten indienen.
Via een mail bericht van Opodo hebben wij dat verzoek ingediend, maar daarna niets meer gehoord.
Via een Chatbot van Opodo laten zij weten dat ik bij de airliner mijn verzoek moet indienen.
Een kastje muur verhaal, met als resultaat dat ik m’n geld nog steeds niet heb.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 10 dagen, na 8-7-2020, mijn geld voor de Transavia vlucht (€334,71) op mijn rekening heb staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opodo

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opodo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BenOverOpodo