Klacht: geen voucher ontvangen van travelbird

op 17 september 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na reservering via een aanbod van Travelbird, ontving ik geen bevestigingsmail met voucher.
Het verschuldigde bedrag was van de rekening genomen.
Om bevestiging te krijgen van onze reservatie belde,ik rechtstreeks naar het geboekte logement “Hotel Eau Vive in Vresse sur Semois”.
Zij hadden voor ons idd. een reservatie staan. Bij aankomst claimden zij onze voucher, maar die hebben wij nooit ontvangen.
Zij hebben wel onze voucher nodig, anders kunnen ze niet verder qua afrekening met Travelbird.

Gewenste Oplossing:

Stuur aub. toch nog deze bevestigingsmail naar ons opdat wij die dan kunnen doorzenden naar het hotel.
wij verbleven daar van dinsdag 13/9/2016 tot donderdag 15/9/2016.
met het aanbod van Travelbird, en waren trouwens uiterst tevreden over de service die het hotel ons leverde.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 19 september 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw en meneer Eylenbosch,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen. Nogmaals bedankt voor uw tijd!

Wij vinden het heel vervelend te vernemen dat u de bevestiging van uw boeking niet heeft mogen ontvangen en dat dit een probleem was bij aankomst. Zoals afgesproken heb ik u zojuist een email met daarin een kopie van de bevestiging toegestuurd. Mocht u hier nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op!

Met vriendelijke groet,

Micha - Team TravelBird

Alle klachten die gemeld zijn door eauvive