Klacht: geen voordeelbon

op 12 augustus 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 4 mcflurrys gekocht en zei dat ik dit met de voordeelbonnen wou betalen, zei de man niks, ik ging naar het volgende poortje daar had ik betaald en ik bedacht me opeens dat ik geen korting had gekregen, bij het volgende poortje zei ik ze dat ze geen voordeelbon hadden gescant en zij zeiden dat dit mijn eigen probleem is en dat ik er zelf op terug moest komen. maar dit werd mij helemaal niet duidelijk gemaakt bij het eerste poortje daar kreeg ik helemaal geen antwoord. zeer slechte service! Dit was mijn eerste keer MC drive. toen had ik de manager erbij geroepen en die zei dat het mijn eigen probleem is en ik dit eerder moest melden. heel raar antwoord.

Gewenste Oplossing:

ik wil mijn korting!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door likeaboss_H