Klacht: Geen volledig gebruik van accomodatir

op 12 juli 2016 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Tijdens ons verblijf van 29 juni 2016 tot 13 juli 2016 is de accommodatie Albir Playa Hotel tot drie maal toe als trouwlocatie verhuurd waarbij men gesommeerd werd om voor 18.00 het zwembad en zonneterras met ligbedden te verlaten, de poolbar met terras afgesloten werd voor hotelgasten niet behorend bij de bruiloft en verder geen toegang tot terrassen en tuinen in de avonduren.
Een onmogelijk acceptabele zaak voor hoogseizoen hotelgasten die een keer per jaar hun zomer vakantie vieren.

Een restitutie van een deel van de reissom lijkt mij op zijn plaats.
Het is niet alleen de tijd dat men geen gebruik heeft kunnen maken van de gehele accommodatie maar de ergernis en het al vroeg aanwezig zijn van honderden bruiloftsgasten die niet in het hotel thuis horen en luidruchtig aanwezig zijn, maakt de situatie voor de reguliere hotelgasten er niet prettiger op.
Jammer dat deze mooie accommodatie dit nodig heeft net wanneer het hotel de grootste bezetting heeft.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 14 juli 2016 om 13:56 geantwoord

Geachte heer Krapel,

bedankt voor uw bericht.

Wij hebben zojuist uw voicemail ingesproken met de opmerking dat wij u over uw klacht graag hadden willen spreken. We kunnen ons goed voorstellen dat het heel vervelend is om geen gebruik te kunnen maken van de faciliteiten vanwege het feit dat de accommodatie als trouwlocatie wordt gebruikt.
Jammergenoeg was u niet in de gelegenheid om de telefoon op te nemen. Wij sturen u een mail waarin wij u compensatie aanbieden.

Team Customer Service (tel. 023-5135533).

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Krapels