Klacht: Geen verzendlabel na ideal betaling

op 24 april 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Account aangemaakt op Kiala.
Verzendopdracht aangemaakt.
Betaling 3,95€ via Ideal gedaan en daarna een foutmelding op de website.
Geen verzendlabel ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Verzendlabel toesturen of 3,95€ terugstorten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht 02Andor

4 jaren geleden - Kiala punt in mijn woonplaats neemt contact op met Kiala helpdesk. Zij hebben meer mogelijkheden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 02Andor