Klacht: geen verwachte levertermijn

RGomez op 18 februari 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket zou eerst dinsdag, daarna woensdag arriveren. nu staat de verwachting op delay en geen datum. niks en niemand te bereiken.

als ik een afleverdatum krijg die aan wordt gehouden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van UPS

1 jaar geleden - Beste Rachel, Bedankt voor uw bericht. Ik kan me goed voorstellen dat u graag wilt weten waarom u het pakket nog niet hebt. Volgens mijn gegevens staat u pakket vast in Denemarken. Om uw pakket zo snel mogelijk bij u te krijgen zouden we graag een onderzoek willen starten. Om dit onderzoek zo soepel mogelijk te laten verlopen, wil ik u vragen om de zender hierover te informeren. Zij kunnen dan het formulier invullen met de onderstaande link. We verwachten na start van het onderzoek binnen uiterlijk 15 werkdagen de uitslag met de zender te kunnen delen. Omdat uitslagen van het onderzoek enkel met de verzender worden gedeeld, wil ik u vragen om met hen contact op te nemen wanneer u op de hoogte wilt blijven. https://www.ups.com/nl/nl/help-center/claims-support.page?locnl_NL Mocht u nog verdere vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Ons excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, UPS Customer Service Belgium The Netherlands

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 18 februari 2021 om 12:54 geantwoord

Beste Rachel,

We hebben helaas verder geen bericht meer ontvangen met betrekking tot uw eerdere bericht.
Mocht u alsnog contact met ons opnemen, dan help ik u graag verder.

Ik zie uw reactie graag tegemoet, en ik wens u nog een prettige dag toe.

Kind regards / Vriendelijke groeten,
UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door RGomez