Klacht: Geen vervolgcursus

op 16 augustus 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik ben bezig met de korte mbo opleiding doktersass. Bij toeval neem ik even kontact op met de telefoniste en kom ik erachter dat mag geen mbo opleidingen meer doet.

Mijn vraag was daarop hoe zit dat met mijn vervolgopleiding om door te stromen?(Ik heb 3 jr de tijd op de korte mbo te doen)

Ha sorry mevr u kunt tot 1 aug 2018 nog doorstromen en anders pech,pardon????? Dus van 3 jr gaan we o er naar 1 jaar anders pech????

Ik heb nu het gevoel dat ik voor niks deze opleiding doe, als ik niet binnen een jaar de vervolgopleiding doe is alles dus voor niks geweest want aan een halve curcus heb ij niks maar wel ongv 1280 euro naar de zee gebracht.

Ze moeten hun cursisten toch op de hoogte brengen van hun nieuwe beslissingen, ik heb wegens privézaken mn cursus 6 mnd opzij moeten leggen, en nu dit terwijl ik het weer wil oppakken,weg motivatie

Dat ik gewoon mijn 3 jr behoud en daarna kan doorstromen,en anders een alternatief voor mijn opleiding.of mij laten stoppen een andere cursus ,iets........

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

4 weken geleden - Geachte mevrouw, We hebben uw klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke afdeling. Binnen 10 werkdagen kunt u een schriftelijke, inhoudelijke reactie verwachten. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:18 geantwoord