Klacht: Geen vervoer van Born naar Sittard?!?!

op 21 april 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Volgens de opgezochte info rijdt er een bus lijn 35 van Born mgr Buckxstraat naar Sittard om 22.18 uur.
Echter geen bus wel een bus nr 34 die bij Aldi in Born draait richting Rabobank en weer verdwijnt naar..,,???? In elk geval niet richting mgr Buckxstraat.
De weg richting Sittard tussen Born en Limbricht is afgesloten voor 3 dagen waardoor de halte thv Aldi/markt buiten bedrijf is.
Intussen komt er een bus lijn 35 in tegenovergestelde richting , naar Obbicht en Grevenbicht.
Het wordt kouder en steeds onaangenamer om als jonge vrouw zo lang in je uppie te moeten wachten op een bus die maar niet komt.
Intussen is het 23.00 uur en nog steeds geen bus.,,,

Gelukkig is redding nabij. Niet door Arriva maar door een kennis die me ziet staan wachten en aanbied om mij dan maar naar Sittard te brengen. Gelukkig.

Dit is wel weer een heel slechte beurt van Arriva.
Hoezo neem eens wat vaker de bus?
Dit is niet meer normaal.
Bovendien als de bus dan wel rijdt heb je ook nog eens te maken met onvriendelijke gefrustreerde chauffeurs.
Bah Arriva. Leer eens van jullie fouten en missers en wees eens wat klantvriendelijker en zorg voor een vooruitziende blik. Daar hebben we meer asn dan een omroepster met een Limburgs accent.

Met (on-) vriendelijke groet
Ine Donners

Zorg dat de bussen volgens publicaties rijden of pas de publicaties aan.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 22 april 2017 om 07:24 geantwoord

Beste InLiDoHa,

Begrijpelijk dat je baalt dat je in het donker en zo laat op de avond staat te wachten op een bus die niet langs de halte komt.

Als ik onze dienstregeling raadpleeg kom ik tot de conclusie dat er in de avonduren na 19:30 en in het weekend vanaf/tot Holtum wordt gereden. Dit betekent dat lijn 35 (richting Sittard) dan zijn rit begint bij de halte Holtum, Holtummer Markt. Dit neemt echter niet weg dat ik het vervelend voor je vind dat je zolang hebt moeten wachten bij deze halte. Hiervoor onze excuses.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^GR
Webcareteam Arriva

Heeft op 23 april 2017 om 21:15 geantwoord

Omdat de dienstregeling vrijdag jl aangaf via internet dat lijn 35 naar Sittard reed.
Lijn 34 die normaal gesproken naar Sittard rijdt kon niet de normale route rijden en daarmee was de opstapplaats nabij de markt buiten gebruik.
Alternatief dat werd aangeboden was lijn 35 vanaf de mgr Buckxstraat....

Alle klachten die gemeld zijn door InLiDoHa