Klacht: Geen vervangwagen bij pech

Atb003 op 14 oktober 2020 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op vakantie de tweede autopech en niet direkt te herstellen . Het heeft 6 dagen geduurd voor we een vervangwagen kregen. Dus zaten we die periode vast. We krijgen geen reactie als we sixt proberen te contacteren. We zouden graag een schadevergoeding krijgen want we hebben tenslotte een contract getekend en betaald voor een wagen voor 12 dagen.

Gewenste Oplossing:

Als ik een compensatie krijg voor die 6 dagen dat we geen auto hadden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Atb003