Klacht: Geen vervangende vlucht/refund

MyrtPrz op 14 juli 2021 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Op 5 maart 2020 vloog ik naar Auckland, Nieuw Zeeland voor een vakantie van drie weken. Echter, vlak voor mijn vertrek terug naar Amsterdam sloot Hong Kong haar grenzen; het land waar moest wisselen van vlucht. Ik zou niet eens van het vliegtuig af mogen om mijn overstap en halen. Ik kon dus niet meer naar huis en heb drie weken extra in de Lockdown in Nieuw Zeeland vast gezeten. Uiteindelijk moest Nederland mij repatriëren. Ik heb uren besteed aan het bereiken van Schipholtickets.nl voor een eerdere, vervangende vlucht. Uiteindelijk (veels te laat) reageerde zij per mail dat ik bij de luchtvaartmaatschappij moest zijn; wat natuurlijk niet klopt (deze verwezen mij immers naar Schipholtickets.nl). Meer dan een jaar later heb ik nog steeds geen adequate reactie of oplossing van Schipholtickets.nl mogen ontvangen. Ik heb echt alles geprobeerd, maar de klantenservice is nergens (meer) te bekennen.

Ik zou graag het geld van mijn retourvlucht terug willen, gezien ik hier geen gebruik van heb kunnen maken. Dit is € 348,72.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MyrtPrz

1 jaar geleden - Is hier al een update over?

Alle klachten die gemeld zijn door MyrtPrz