Klacht: Geen vervangend toestel / geen communicatie / lange wachttijd

op 28 juni 2017 over EWP European Warranty Partners SE in de categorie Verzekering

Zoals er meer van dit soort klachten zijn ben ook ik in deze vreemde manier van zaken doen getrapt.

Allereerst moet ik erbij vermelden dat ik door het reparatiebedrijf uitstekend geholpen ben. Telefonisch, per mail en via de link waar ik de status van de reparatie kon volgen.

Maar na het laatste bericht begon ik toch wat minder zeker te worden van een goede afloop. Er stond op 8-6-2017 toestel ontvangen en op 16-6-2017 dat de telefoon niet gerepareerd zou worden omdat de kosten hoger uit zouden vallen dan de waarde van het toestel. En de verzekeraar zou het verder met mij moeten regelen.

Echter zijn we nu aantal weken verder en tot op heden heb ik nog niks gehoord. Dit samen met de slechte ervaringen die ik lees op Internet heb ik slechte hoop.

Ik heb deze telefoon erg hard nodig voor mijn werk en privé.

Het gaat om een Samsung Galaxy Note 4.

Vervagende Galaxy Note

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EWP European Warranty Partners SE

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EWP European Warranty Partners SE nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Davy Schekkerman