Klacht: geen vervangend internet

op 10 augustus 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

het betreft een internet aansluiting op een vakantiepark, ongeveer al 10 keer een storing gehad , doordat een bij aansluiten van een nieuwe abonnee onze aansluiting zomaar verwijdert is, zodat er iedere keer een nieuwe aansluiting moet worden gemaakt, nu de zoveelste storing, volgens monteur deze keer een kabelbreuk, ivm vakantie kan er pas maandag een monteur komen, de storing is er vanaf di ochtend, ik heb verzocht om een tijdelijke internetoplossing dmv een dongle oid , volgens klantenservice doen ze dit pas bij meer als een week geen internet

1 zodra mn internet weer werkt: een definitieve oplossing zodat niet iedere keer zomaar mn aansluiting wordt losgekoppeld als er een nieuwe klant aangesloten wordt

2 een tijdelijke oplossing bv internet via een dongle, of mn internettegoed op mn mobiele telefoon, (ook kpn) verhogen zodat ik tijdelijk met een hotspot kan werken tot mn vaste internet gemaakt is

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dianavh