Klacht: Geen vertrouwen meer in Apple en in hen service

op 05 augustus 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik had net een iPhone 5s nieuw toen hij al de 5e dag dat ik hem had niet meer op laadde ben toen naar een Apple store gegaan, en heb gelijk een ‘nieuw’ toestel gekregen. Althans er werd mij wijsgemaakt dat het een nieuw toestel was. Ik heb tot 3 keer toe gevraagd aan de medewerker of het een nieuw toestel is en geen gerifurbusht. En hij verzekerde mij ervan dat het een nieuw toestel is. Later ontvang ik een email met alle gegevens erop en verslag dat ik daar geweest ben en staat er ineens onderaan dat ik een gerifurbusht toestel heb gekregen! Het is toch ongelooflijk dat je een nieuw toestel van 5 dagen oud terug brengt en dat je dan daarvoor een tweede Hans toestel krijgt, en wat ik nog erger vind dat die medewerker daarover liegt! Ik voel me belazerd door Apple en mijn vertrouwen is helemaal weg in Apple.

Dat ik alsnog een nieuw toestel krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Douiry