Mijn Klacht:
Ik heb mijn Iphone 6 opgestuurd naar Dynafix en ik kreeg de melding dat ik find my iphone uit moest zetten. Dit heb ik gedaan.
Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn telefoon niet onder de garantie valt, zonder dat erbij wordt vermeld wat er aan de hand is met mijn telefoon. Wel krijg ik een kostenopgaaf van € 560,23!!
Ik heb gevraagd wat het gebrek is en de reden was wederom dat FMI nog aanstaat.
Jullie kunnen volgens jullie dus niets met de telefoon omdat de functie FMI aan zou staan, maar geven wel deze kostenopgave??
Absurd.
Gezien de klachten die ik hier voorbij zie komen begin ik er een erg slecht gevoel aan over te houden. Ik begrijp ook niet waarom jullie bedrijf nog ingeschakeld wordt door Tele2 terwijl het regent van de klachten.
Gewenste Oplossing:
Als mijn Iphone 6 gemaakt wordt zonder dat er belachelijke mails worden met kostenopgaven die nergens op slaan!
