Klacht: geen vertrouwen meer als ik alle klachten zie!

SylviaV op 08 maart 2018 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Ik heb mijn Iphone 6 opgestuurd naar Dynafix en ik kreeg de melding dat ik find my iphone uit moest zetten. Dit heb ik gedaan.

Vervolgens kreeg ik een mail dat mijn telefoon niet onder de garantie valt, zonder dat erbij wordt vermeld wat er aan de hand is met mijn telefoon. Wel krijg ik een kostenopgaaf van € 560,23!!

Ik heb gevraagd wat het gebrek is en de reden was wederom dat FMI nog aanstaat.
Jullie kunnen volgens jullie dus niets met de telefoon omdat de functie FMI aan zou staan, maar geven wel deze kostenopgave??
Absurd.

Gezien de klachten die ik hier voorbij zie komen begin ik er een erg slecht gevoel aan over te houden. Ik begrijp ook niet waarom jullie bedrijf nog ingeschakeld wordt door Tele2 terwijl het regent van de klachten.

Als mijn Iphone 6 gemaakt wordt zonder dat er belachelijke mails worden met kostenopgaven die nergens op slaan!

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

4 jaren geleden - Geachte klant, Wanneer wij de gegevens in het systeem erbij pakken en het serienummer van uw toestel controleren zien we dat de zoek mijn iphone functie wel degelijk nog steeds actief staat. Deze is dus nog niet uitgezet waardoor de monteur niets met het toestel kan doen. Zodra wij het toestel inschakelen krijgt een monteur alleen een Apple logo te zien, verder niets. Mocht het u zelf niet lukken om de zoek mijn iphone functie op afstand uit te schakelen, dan willen wij u adviseren om contact op te nemen met de Apple klantenservice zodat zij u hierin kunnen ondersteunen. Gelieve ons wederom van een bericht te voorzien zodra de functie is uitgeschakeld zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de prijsopgave geannuleerd gaat worden. Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Dynafix Wecare-team.

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 03 april 2018 om 09:38 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na het eerdere bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht hiermee afgehandeld is.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn, dan vernemen wij dit graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Dynafix WeCare-team.

Alle klachten die gemeld zijn door