Klacht: geen verrekening van defecte kavel na bezorging

op 08 augustus 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

had zwaar verzilverd sigaretten doosje gekocht deze kwam per post stuk thuis bezorgd het klepje was eraf gebroken, aan het doosje zat geen gram zilver aan. gemaild naar oozzoo ze zeiden per mail probeer het maar te laten maken, heb dat geprobeerd bij een juwelier maar hij kon er niks mee, weer gemaild ze zeiden dat ze de kavel niet terug namen ik ben al enkele jaren klant van Proveiling koop vanaf € 10,00 t/m € 20.000,00 bij Proveiling ik vind dan ook dat ik onbeschoft wordt geholpen nee laat ik het zo zeggen niet wordt geholpen deb nr 6660821 tel 06.43.19.93.84

Gewenste Oplossing:

ik vind dat er een verrekening moet plaats vinden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakl