Klacht: geen verrekening van defecte kavel na bezorging

op 08 augustus 2017 over Proveiling.nl in de categorie Online Veiling

had zwaar verzilverd sigaretten doosje gekocht deze kwam per post stuk thuis bezorgd het klepje was eraf gebroken, aan het doosje zat geen gram zilver aan. gemaild naar oozzoo ze zeiden per mail probeer het maar te laten maken, heb dat geprobeerd bij een juwelier maar hij kon er niks mee, weer gemaild ze zeiden dat ze de kavel niet terug namen ik ben al enkele jaren klant van Proveiling koop vanaf € 10,00 t/m € 20.000,00 bij Proveiling ik vind dan ook dat ik onbeschoft wordt geholpen nee laat ik het zo zeggen niet wordt geholpen deb nr 6660821 tel 06.43.19.93.84

ik vind dat er een verrekening moet plaats vinden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Proveiling.nl over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Proveiling.nl in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proveiling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Proveiling.nl

Heeft op 26 september 2017 om 16:28 geantwoord

Verzending is altijd op risico van de klant. Goederen hadden in deze veiling opgehaald mogen worden. Zie ook de extra veilinginformatie:

''Transport en bezorging is altijd, ook bij gratis verzendveilingen, voor uw risico! Wanneer u, ook voor kavels uit gratis verzendveilingen, geen transportrisico wilt lopen kunt u de kavels, ook die uit gratis verzendveilingen, altijd op 1 van de aansluitende afhaaldagen op onze locatie in Lunteren afhalen. Wanneer u kavels uit gratis verzendveilingen wilt afhalen, dient u dit binnen 24 uur na einde van de veiling via email aan info@oozzoo.nl te melden.''

Alle klachten die gemeld zijn door sjaakl