Klacht: geen verlenging

op 28 april 2017 over huurexpert.nl in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn zoon ingeschreven bij Huurexpert en daar €20,00 voor overgemaakt.
Opeens zie ik dat er vorige week geld van mijn rekening is gehaald, ik heb dit meteen gestoneerd en afgemeld.
Tevens heb ik Huurexpert een mail gestuurd en zij geven aan dat zij gemeld hebben op 12 april dat mijn contract verlengd zou worden, ik heb geen mail ontvangen en geen toestemming hiervoor gegeven.
Tevens is het zo dat de huizen die ik zag op de site van Huurexpert, niet eens
via Huurexpert gaan.
Zij geven aan dat ik moet betalen, ik ben het hier absoluut niet mee eens

Gewenste Oplossing:

Dat Huurexpert, niet meer zomaar geld van mensen hun rekening haalt,
zonder toestemming.
Ze kunnen niet zomaar zelf verlengen, dit moet de klant doen en willen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over huurexpert.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over huurexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Hulsbos