Klacht: geen vergoeding voor gemaakte schade

op 21 juli 2016 over Ditzo in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 29-6 schade gemaakt aan de voorruit van mijn vriends auto en doorgegeven via whattapp ( ze beloven binnen 2 uur antwoord te geven maar ‘kreeg een dag later kreeg ik pas antwoord) alles ging goed en er zou binnen 10 werk dagen antwoord krijgen. Op de 9de dag kreeg ik bericht van ditzo dat ze druk waren en dat het wat later werd. vandaag 21-6 bijna een MAAND later had ik nog steeds geen antwoord van ditzo en belde zelf maar eens op, natuurlijk kreeg ik weer te horen dat ik alleen via whatapp kon bereiken. naar meer dan 2 uur kreeg ik eindelijk antwoord en ze gingen er achter aan en weer 2 uur later kreeg ik een e-mail van ditzo dat de schade niet werd uitgekeerd omdat geen schades aan partners of kinderen werd uitgekeerd. De auto is niet mijn auto maar mijn vriends auto en ik gebruik hem af en toe en verder kon ik deze regel nergens vinden in de polis voorwaarden en waarom krijg ik pas bijna een maand later deze antwoord.de autoruit is onder tussen zo uitgescheurd dat het niet eens meer veilig is om te rijden.

mvg sharon

Gewenste Oplossing:

vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ditzo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Ditzo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ditzo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ditzo

Heeft op 26 juli 2016 om 15:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je gebeld en snappen de teleurstelling dat de schade niet wordt vergoed. Voor de lange reactietijd bieden wij je onze excuses aan. Wij hebben uitgelegd waarom de schade op de aansprakelijkheidsverzekering niet gedekt is. Schade aan spullen en personen buiten je gezin zijn verzekerd. Binnen je gezin is op jouw AVP alleen schade aan personen verzekerd. Wij hebben dus helaas geen gunstiger bericht. Vriendelijke groeten, Ditzo

Alle klachten die gemeld zijn door sharon88