Klacht: Geen vergoeding ondanks garantie

op 18 juli 2017 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn toestel is ter reparatie gestuurd aan GSM WEB deze door naar Dynafix vanwege een boot loop. Vele toestel van LG hebben hier last van. Dynafix zegt dat het vochtschade betreft, maar het toestel is niet in aanraking geweest met welke vorm van vocht dan ook en is gewoon normaal gebruikt. Zij geven aan dat de vochtindicator dit aangeeft. Het toestel is meerdere malen behoorlijk oververhit geweest tijdens het opladen en hier ligt het probleem. Dit willen zij niet erkennen en blijven vasthouden aan hun bevinden die niet juist zijn.Zowel GSMWEB als Dynafix blijven bij hun standpunt en ik kom geen stap verder.

Dat zij het gewoon repareren conform de garantie. Daar heb ik recht op.
Onzin verhalen als zou transpiratie de oorzaak zijn zijn uit de lucht gegrepen. Ik gebruik mijn toestel voor 90% in de auto ivm werkzaamheden.
Hopelijk kunnen jullie iets doen aan deze wanpraktijken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

2 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 18 augustus 2017 om 13:09 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht spijtig genoeg niets meer van u mogen vernemen, wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon van Splunter