Klacht: Geen vergoeding gestolen laptop

op 15 september 2016 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Mij was verzekerd dat alles kon worden vergoed. Nadat mijn laptop was gestolen bleek dit niet waar te zijn. Verzekering heeft niets uitgekeerd. Waardeloos en geldverspilling.

Als een gestolen laptop vergoed wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actua Verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actua Verzekeringen

Heeft op 19 september 2016 om 10:15 geantwoord

Geachte mevrouw Trip,

Hierbij refereren wij naar uw klacht die u op 15 september jl. op klacht.nl heeft geplaatst.

Bij het aanschaffen van de verzekering heeft u een doosje gekregen met daarin de polisvoorwaarden. Tevens heeft u op 24 juni 2016 een mail ontvangen met de bevestiging van uw registratie.
In deze mail trof u het registratieformulier, schade-instructies en de voorwaarden. U heeft de mogelijkheid gehad om kennis te nemen van de voorwaarden m.b.t. deze verzekeringen en kunnen zien welke dekkingen deze verzekering biedt.

De verzekering die bij ons heeft afgesloten dekt wel schade door diefstal uit een woning, maar uitsluitend na braak aan de woning of het gebouw. In uw geval was er geen sprake van braak aan de woning en dit houdt dan in dat de verzekering, conform de voorwaarden, geen dekking biedt voor de door u geleden schade.

Wij zullen ons eerder ingenomen standpunt daarom ook blijven handhaven.

Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten.

Alle klachten die gemeld zijn door Megant