Klacht: Geen verdere opvolging

Gilleke op 28 augustus 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom een klacht melden als er niets aan gedaan wordt.
Krijg je nog laconiek de vraag “ hoe beoordeel je de klachtenafdeling”?
JA HOE DENK JE ZELF.
Weet dat er nog ander instanties zijn om verder te gaan die zullen dan wel beoordelen wat ze van de pure vlokken vinden, en van de hulp klachtenafdeling.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn klacht wel ernstig wordt genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gilleke