Klacht: geen verbinding

op 04 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

in juni vorig jaar een abonnement aangeschaft bij tele 2 met de iphone 5s. van te voren gekeken hoe de verbinding in deze wijk was, deze was uitstekend! telefoon en abonnement was betaalbaar, 30 euro per maand. na een jaar tijd wilden ze eindelijk een dekkings onderzoek doen, met uitkomst; de verbinding in deze wijk was bagger. weer contact met tele 2 gehad en ik mocht mijn abonnement opzeggen, wel 50 euro betalen. prima dacht ik. echter, toen ze na het weekend terugbelden, telefoon gaf t niet aan dus terug gebeld , draait meneer het hele verhaal om en zegt ineens dat ik 220(!!!) euro moet terug betalen omdat mijn abonnement nog een jaar loopt. ik ervaar slechte verbinding, cbetaal 30 euro per maand maar kan niks, en dan moet IK 220 euro neerleggen ?!

wanneer ik 50 euro betaal en hun derest voor mij regelen zoals eerder was beloofd !

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door demismits