Klacht: Geen vaste telefonie (zakelijk)

op 09 september 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Sinds 2011 klant bij tele2. In 2011 begonnen als ondernemer (kapsalon) en internet en telefonie bij tele 2 genomen. Op 1 april 2016 heb ik de klantenservice gebeld en heb ik een verhuizing doorgegeven. De verhuizing zou per 1 juni gerealiseerd worden.
Op 1 juni zijn we verhuisd naar het nieuwe pand. Vervolgens heb ik de modem geïnstalleerd maar ik kreeg geen signaal.
Daarop volgend heb ik de klantenservice gesproken en zij kwamen met het verhaal dat internet en bellen niet op ons nieuwe adres beschikbaar waren. Mits ik zou overstappen naar een offline net? Helaas was dit niet zakelijk leverbaar maar volgens de medewerker van de klantenservice was dit geen probleem en kon het aangesloten worden als particulier. Ik, als leek, ben hiermee akkoord gegaan en ging er vanuit dat het nu allemaal geregeld zou worden. Het is nu 9 september en ik heb nog steeds mijn oude nummer niet terug. Ik heb vele malen, vanaf 1 juni 2x per week, gebeld met de klantenservice en iedere keer werd er een nieuwe ticket uitgezet naar het hoofdkantoor. De medewerkers van het hoofdkantoor begrijpen niet dat we een kapsalon zijn en afhankelijk zijn van de telefoon. We hebben een tijdelijk nummer gekregen maar niet al onze klanten/nieuwe klanten zijn hiervan op de hoogte. Kregen we normaal 25 telefoontjes per dag, is het nu slechts 5. We zijn niet goed bereikbaar dus gaan de klanten naar een andere kapsalon. Logisch!
Wat de medewerkers dus niet begrijpen is hoeveel omzet wij dus vanaf 1 juni misgelopen zijn doordat zij niet adequaat inspelen op dit probleem. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en er is niemand die mij kan helpen.
Nu vraag ik om een vergoeding maar dit is schijnbaar niet mogelijk omdat ik als LEEK in het verkooppraatje van de klantenservice ben getrapt en akkoord ben gegaan met het particuliere abonnement.

Ik ben tevreden als ik serieus word genomen als ondernemer. Tele 2 is zelf een onderneming en weet wat er gebeurt als zij 3 maanden bereikbaar zijn. Ik verwacht van tele2 dat zij hun verantwoording nemen en ons financieel tegemoet komen.
Het is schandalig hoe ik ben behandeld door de klantenservice!!!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lesleydisco