Klacht: Geen vakantie gevoel nog steeds geen reactie op mijn email

op 29 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw

09-09-2016 zou voor mij en mijn gezin een mooie week worden in u park helaas bleek dit niet het geval…

Als ik het mag omschrijven en wat ik al vaker tegen u collega’s heb gezegd het leek wel of ik in een hondenhok lag…

-matrassen zo dun als papier (mijn vrouw en ik hebben inmiddels een rug als een kameel).
-niet schoon
-behang beschadigd en vies
-deuren die zwaar beschadigd zijn
-vlekken op muren.

Al met al geeft dit niet echt een vakantie gevoel terwijl ik er toch €600,- voor heb betaald ( mag je toch wel wat meer verwachten) zeker als
Jullie er in hoog seizoen ruim €1000,- voor vragen…

Nu heb ik de klacht zaterdag al neer gelegd en werd mij verteld dat er verder niets vrij was nu hadden wij weer een rot nacht en dat was de druppel die de emmer deed overlopen en waren wij zondag voor 10:00 uit het hok vertrokken… want als zelf mijn zoontje van 2,5 vraagt ” papa wanneer gaan we naar huis” is het snel klaar voor mij…

Mijn voorstel is dan ook

We zijn ong totaal een dag op het park geweest wat jullie €85,- euro kost dit wil ik dan betalen en de rest weer op mijn rekening zien bij het bij jullie bekende rekening nummer….

Mvg

Stefan Naron

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 19 oktober 2016 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Stefan 1981