Klacht: geen uitzonderingen maken!

op 12 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik heb een jurkje gekocht, waar een gat in de mouw zit, het is niet goed gestikt in de fabriek.
Nu bel ik op naar de kruidvat, dat ik niet voor zaterdag kan komen ruilen ( ik werk van 9-18u).
Zegt de verantwoordelijke dat dat geen probleem is. Maar ik wil natuurlijk weten of mijn maat er nog is en of ze deze dan kan weg leggen. Nee, zegt ze, dan kan ik niet aan beginnen, dna kan ik heel de winkel wel weg leggen. Ik probeer haar netjes uit te leggen dat ik er zelf niets aan kan doen dat ik een kapotte jurk heb gekocht. Maar nee, ze zegt regels zij regels…ik vind dit zeer slecht. Ik snap dat jullie heel veel verzoeken krijgen, maar wanneer ik een jurk koop, hoop ik op een jurk zonder gebreken. En dan vind ik dat er best een uitzondering gemaakt kan worden op de regel, gezien het niet mijn schuld is!

Wanneer ze begrip hadden getoond voor het bovenstaande! En ik niet had moeten praten als brugman vooraleer ze toch een uitzondering maakte!
Ik vind wanneer dat dit een kruidvat regel is voor het personeel, er geluisterd mag worden naár de klant er er dan nog in mee gegaan kan worden, in dit geval dan....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chantallina