Klacht: Geen tv meer en onbeschofte en slechte service medewerkers

op 28 april 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb al een aantal dagen alleen nog maar 3 zenders.
Op de tv komt te staan dat gecodeerd programma,ik moet club module en smartcard controleren.
Dit heb ik allemaal gedaan,precies alles gevolgd en uitgevoerd wat geadviseerd wordt.
Bel dus het service nummer.
De eerste jonge man die ik aan de telefoon krijg, adviseerde mij alle stappen nogmaals te doorlopen en dan mij teLevi sieraden op NPO 1 te zetten dan zal er een signaal worden gezonden en moet mijn televisie het weer binnen 4 uur doen.
Als dit niet het geval is moet ik weer even contact opnemen.
Dus neem ik dinsdag avond om half 10 in de avond weer contact op.
Krijg ik een dame aan de telefoon Ghiselaine genaamd.
Volgens haar ligt het aan mij tv een Philips tv, ook ben ik niet geregistreerd bij ziggo en heb ik geen ziggo kaatje voor mij televisie. Nou mijn kaartje is wel van ziggo ik heb al garen een Philips tv dit is nooit een punt geweest.
Plus dat ik een tweede Philips tv heb, waar een soort gelijk kaartje in zit en daar werkt het wel.
Als ik dit aan geef ligt het mij abbonement.
Volgens haar betaal ik maar 15 euro en tja wat wil ik dan.
Ik geef aan dat het helemaal niet moet uit maken dat dit al jaren zo is en dat ik altijd keurig betaal en dat ik dus gewoon tv wil kijken.
Kortom wat ik ook aandraag het maakt niet uit. Zij blijft bij haar verhaal en luisterde niet naar dat van mij.
Ik geef nogmaals aan dat alles altijd heeft gewerkt en dat ik dit raar vind. Ze geeft aan dat ik een kastje kan krijgen van ziggo da’t ze dat kan regelen.
ik geef aan dat ik op prijs stellen dat het geregeld worden dat ik tv kan kijken of er een monteur kan worden gestuurd deze week.
Het antwoord is nou dat moet jij zelf betalen die kosten. Waarop ik zeg wat een service zeg.

Zij reageerde echt niet klant vriendelijk wat na 15 minuten mij irritatie begint wekken.
ik geef aan als het zo moet dat ik een andere provider ga zoeken.
Haar antwoordt je doet maar.
Dit was het hek van de dam en heb het gesprek beëindigd.

Een dag later weer gebeld toen werd er aan gegeven aan mijn zoon die voor mij belde.
Dat er in Vught een storing is dat de tv het weer binnen enhele uren zal gaan werken zoals te voren.
Wel raar mijn tv boven werkt wel tv beneden niet. Hij is geüpdatet en alles.
Wat moet ik nu nog doen om gewoon tv te kunnen kijken.

Als ik hier geen reactie op krijg stap ik na 30 jaar klant zijn over naar een andere leverancier.
Want kennelijk is dit dan het cadeau wat je krijgt bij ziggo na 30 jaar als klant.

Met vriendelijke groet, Elvina van der Steen

Gewoon alle kanalen die ik voorheen had. En niet alleen de 3 NPO kanalen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Elvina Van der Steen

6 maanden geleden - Mijn klacht is inmiddels keurig netjes op gelost door Rinus/ Riny van ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door Elvina Van der Steen