Klacht: geen tv, internet en telefoon voor 3 weken (kapotte box?)

op 31 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Vanaf 5/7/17 heb ik een beeld met grijze strepen en weg vallend tv signaal. geen internet en telefoon niets werkte. NA contact met ziggo kon er pas 19/7 een monteur komen, in die tussen tijd nieuwe box opgestuurd gekregen, en ook deze bleek achteraf defect. Monteru repareerde alles, en 5 minuten na vertrek weer hetzelfde probleem, niets werkte weer. meteen gebeld met ziggo en ja hoor de monteur zou terug komen diezelfde avond nog. ik werd even in de wacht gezet, en meneer gaf aan dat het niet door ging die dag en het de 27e juli pas zou worden want alles zat vol. Ik was woest en in alle staten, maar ja wat kan je doen het intresseert men totaal niet en tja… het is vervelend maar u probleem en niet dat van ons! Schande!! weer een week later de 27e kwam de volgende monteru, hele nette aardige behulpzame man die alles in mum van tijd repareerde ik blij toe. Echter tot op heden is het signaal op de boven verdieping zo slecht dat ik geen internet heb en netflix dus ook niet werkt, maja ik kan tv kijken…. echter de manier waarop je behnadled word vind ik ronsuit schandalig. Ik heb dan 1 malig een coulance van €50 gekregen omdat ik niet meer te kalmeren was en mw. aan de telefoon ook niet meer wist wat ze voor me kon doen. Echter moest ik om de 2 dagen mbs via mijn telefoonaanieder kopen, want die waren natuurlijk zo op. iedere 2 dagen €12.50 en ik vind dat dat gecompenseerd diend te worden, voor 3 weken geen tv internet en televisie. en ik wil dat er iemand komt die mijn internet verbinding optimaal maakt net zoals ie vooraf was.

*compensatie van de kosten van mijn internet a €12.50 per 2 dagen
*ik wil dat er iemand komt die mijn internet verbinding optimaal maakt net zoals ie vooraf was.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseChicco