Klacht: Geen tv en slecht internet

op 25 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na 10 maanden abbenoment bij ziggo alleen maar proberen, de eerste 6 maanden geen tot bijna slecht beeld in de slaap kamer waar je 5 euro extra voor betaald, na een aantal keer bellen moest ik maar zelf de kabels vernieuwen, dit gedaan en natuurlijk steeds slechter beeld. Callcenter gebeld en ze zouden een nieuwe baby box opsturen helaas krijg ik een XL box binnen weer de klanten service gebelt en gevraagd waarom dit is en hoe ik het terug kan sturen, nee mevrouw dat kunt u gewoon aansluiten geen probleem, hm oke dit dus gedaan YES het werkt, vervolgens in de woonkamer Hey geen tv, weer gebeld ja mevrouw u kunt geen 2 xl boxen, na discussie op een nette manier zou hij het een en ander ressetten, het werkte niet en meneer zei helaas mevrouw het gaat niet werken en de verbinding word verbroken, vervolgens weer gebeld en ja hoor er komt eindelijk na 2 weken inmiddels 8 maanden een monteur, alles werkt super, lag aan de media box zei die, maar na een week werkt weer de tv in de slaap kamer niet en om het nog gezelliger te maken werkt ook het internet niet het valt continu uit de wifi. Weer gebeld dat ik het contract op wilde zeggen nou dat kan niet we sturen wel een monteur! en weer word de verbinding verbroken.en zo kan ik nog wel door gaan.

Tevreden ben ik als alles werkt waar ik voor betaal, helaas is die hoop verloren en betaal ik dus eigenlijk voor niks elke maand 65 euro.

Ik ben tevreden als mijn contract wat tot 16 november 2017 loopt eerder word opgezegt zodat ik over kan stappen naar een provider waar wel de tv van werkt.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy1989