Klacht: Geen Tv en internet na verhuizing

op 17 augustus 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij zijn al twee weken bezig om onze verhuizing correct door te geven. In de afgelopen dagen hebben we 20 mensen bij Ziggo gesproken en wel 80 verschillende verhalen gehoord. Inmiddels zijn we sinds maandag woonachtig op ons nieuwe adres. En zijn we vier dagen verder, en hebben we nog steeds geen televisie en nog erger geen internet.

Net weer 132 minuten met Ziggo -met mobiel- aan de lijn gehangen, en zijn wederom met een kluitje het bos in gestuurd. Nog steeds geen aansluiting, geen internet of telvisie. We wonen in een nieuwbouw project wat net is opgeleverd, we zijn de eerste bewoners en kregen twee weken geleden al te horen dat de aannemer van dit pand eerst de aansluiting aan moest melden.Dat is in de afgelopen weken al een aantal keren gebeurd, bij verschillende Ziggo medewerkers die er ook van op de hoogte waren, maar de meeste gaven toch wel het zelfde antwoord, en dat was dat er GEEN aansluiting in het pand aanwezig was. Dan wordt je moe, want je hebt wel wat anders te doen dan alleen maar iedere keer honderd keer je naam, adres, klantnummer, abonnement ets door te moeten geven. Sinds eergisteren het heerlijke nieuws te horen gekregen, dat de aansluiting bij Ziggo is doorgegeven en dat het een paar dagen duurt voor we zijn aangesloten. Hoezee! Jammer genoeg mocht het niet baten al dat goede nieuws.

Vandaag toch maar weer even gebeld, gezien het feit wij door een monteur gebeld zouden worden, maar er uiteraard niemand iets van zich liet horen.. Wat een anticlimax in vergelijking met gisteren, geen aansluiting, niemand weet waar het over gaat, de mensen die we al eerder hebben gesproken zijn niet bereikbaar of erger nog niet bekend. Er wordt 100 keer hetzelfde gevraagd, we worden tien keer onderling doorverbonden. Ik heb nog nooit maar dan ook nooit zo’n slechte klantenservice meegemaakt.

Ons abonnement verloopt in oktober. Als dit probleem niet deze week wordt opgelost gaan wij naar de KPN.

Je kan geen kant op, de rekening van mijn mobiele telefoon daar ben ik al angstig voor, en Ziggo factureert er lustig op los.. Maar klantenservice HO maar!

Ik ben tevreden als ik een vakkundig persoon aan de telefoon bij Ziggo krijg, die waar maken wat ze zeggen en niet van hun probleem ons probleem maken, door te vragen -wanneer ik om een monteur vraag- waarom die eigenlijk langs moet komen. Daar zakt je panty toch vanaf?

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Dolstra