Klacht: geen TV en GEEN SERVICE!!!

op 28 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb vorige week een verhuizing doorgegeven (18-12) dat ik ging verhuizen en per 22-12 mijn nieuwe huis introk.
is het 23-12 en blijkt dat ik geen tv heb. dus ik bel naar jullie krijg ik een of ander ….. aan de lijn die mij helemaal niet begrijpt. blijft maar zeuren over een horizonbox terwijl ik met de kerst tv wil kijken niet meer niet minder. dat kon ze alleen niet oplossen,

het lag aan mijn tvkast en er moest een nieuwe kast komen
Het was erg duidelijk dat deze medewerkster niet veel snapt betreft alles en maar een papiertje oplas. dag erna heb ik maar teruggebeld en blijkt dat dit helemaal niet het geval is, (volgens de andere medewerker) hij had het probleem uitgelegd en kon helaas niet verhelpen dat dit pas vandaag opgelost zou worden,
nu bel ik vandaag (heb toch die horzinbox ontvangen) wat dit met mijn kosten gaat doen (ik was vorige week hiervoor al benaderd en die box zou 2 euro meer gaan kosten en dat wou ik dus niet) blijft dat mijn abonement is aangepast (ik ga dus minder betalen maar mijn internetsnelheid is verlaagd van 200mb naar 40mb (HIER HEB IK NIET OM GEVRAAGD!!!) ook heb ik door toedoen, nu 5 dagen zonder tv etc gezeten. ik wil dus weten hoe gaan we dit oplossen? of moet ik overstappen naar KPN? vraag gestuurd naar klachtenservice om rond 17.30 teruggebeld te worden (op advies van jullie CHATSERVICE!!)
maar zoals verwacht NIET teruggebeld!

nu hebben we gisteravond wederom gebeld.
blijkt dat de eerste damen die we aan de telefoon hebben gehad ons hele abonnement veranderd heeft ZONDER toestemming, vandaar de horizon box, deze gaat nu retour. later wederom iemand aan de lijn gehad die ons abonement terug heeft gezet hoe het was. later deed de tv het wederom niet, dus nogmaals gebeld naar jullie. nu bleek deze dame alles over gezet te hebben op de verkeerde smartcart dus weer geen tv (dit is continu de informatie die jullie ons geven) gisteravond wederom aan de telefoon, weer geholpen en alles was opgelost. helaas niet dus, vanmorgen hadden we wederom geen TV.
weer bellen,,,,,,,,
na van de ene naar de ander doorverbonden te zijn geweest, kregen we een dame aan de lijn, die wederom niks snapte….. boos gevraagd om een manager te spreken werden we doorverbonden. in het gesprek vroeg ik of ik dan ook een manager aan de lijn had werdt er hard gelachen wat deze dame wou dat wel zijn maar was het dus niet (die me doorverbind doet dus zomaar iets schandalig!!!!.

wederom geholpen en nu moeten we wachten tot morgen…… weer geen tv. (ter compensatie alvast 70 euro gehad,. ) maar in totaal al 10 uur aan het bellen kosten van mijn telefoon??? mijn uurloon??? kosten van het gemis van de tv terwijl we wel betalen???
SCHANDALIG!

daarbij staat op de site van Ziggo dat je met een klacht kan bellen naar hun algemene nummer,
Inmiddels heb ik 11 VERSCHILLENDE mensen gesproken (terug te zien in het dossier) maar NIEMAND!!!! kan mij met de klantenservice doorverbinden??!!!!!

als ik TV heb en teruggebeld word met een juiste compensatie!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley15-07-1985