Klacht: Geen tv

Furr op 18 februari 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Ik heb al een aantal uur zwart beeld en kan geen tv kijken.
Dan denk je ik bel de klantenservice om het probleem opgelost te krijgen. Ik werd geholpen door een medewerker die zelf ook niet snapte wat er aan de hand was heel het stappenplan 3x doorlopen en nog geen vooruitgang waarop ik vroeg om een collega te spreken en dat kon blijkbaar niet omdat zij vond dat ze het zelf kon. Ik ben een klant die elke maand betaald voor een dienst.ik zou graag op zn minst zien dat je je best doet om mijn probleem voorop te stellen. ik heb na mijn verhuizing vorige maand al een week zonder tv gezeten omdat Kpn een fout had gemaakt met mijn monteursafspraak waar ik geen probleem van heb gemaakt en nu krijg ik te horen dat ik weer dagen zonder tv zit totdat ik word gebeld door iemand waarvan ze niet weten wanneer die persoon mij zou kunnen bellen. ditkanbeter

Als ervoor gezorgd wordt dat ik morgen weer tv kan kijken en dat mijn verhuizing eindelijk doorgevoerd wordt waar ik al 3x contact over heb gehad.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Furr