Klacht: Geen trein tussen sittard en heerlen

op 07 mei 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ongelooflijk.. ontzettend slecht geregeld! Samen met een vriendin zondag 7 mei naar bloemendaal geweest met de trein. Op de terug weg krijgen we te horen dat er tussen sittard en heerlen geen treinen rijden. Er worden snelbussen en stopbussen ingezet. Komen aan bij de bus (snel bus naar heerlen) zelf moeten wij in nuth zijn dus we vragen goh stopt deze bus ook in nuth? Nee deze stopt alleen in heerlen. Dit is de enige bus die rijd. Ow en hoe komen wij dan thuis???? Tjah geen idee is het antwoord. Er zouden 4 bussen van arriva komen maar ik heb er nog geen een gezien. We mogen wachten in de kou. Na enige tijd wachten word ons verteld dat er een stopbus is. EINDELIJK! Dachten we.. lekker naar huis. Jammer dan we staan te wachten bij de bus.. we mogen niet instappen want de bus chauffeur kent hier de weg niet. We hebben uiteindelijk de chauffeur kunnen helpen met de weg. Maar dit vind ik geen stijl. Ik bedenk me nog wel 2 keer voor ik ooit weer met openbaar vervoer ga!

Hier mag wel iets tegen over staan... nu zijn wij nog jonge mensen. Maar een oude vrouw uren in de kou laten staan kan niet! Schandalig hoe dit geregeld was.. of naja geregeld?!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 07 mei 2017 om 22:10 geantwoord

Beste Lindapalmen,

Allereerst wil ik je onze excuses aanbieden voor de ervaring die jij en jouw vriendin vanmiddag hebben meegemaakt.

Het klopt inderdaad dat er vanmiddag een storing was op het traject Sittard -Heerlen. Een vervelende, bijkomende, zaak is dat er weinig tot geen bussen geregeld konden worden aangezien deze op verschillende plekken elders actief waren. Het regelen van bussen gebeurd, indien mogelijk, zo snel mogelijk. Mijn collega's doen er alles aan om tijdens een storing vervangend vervoer te regelen. Jammer om te horen dat dit vandaag niet goed is verlopen.

Ik heb jouw melding doorgestuurd naar de regio waarin je hebt gereisd. Ik hoop dat, wanneer er in de toekomst nogmaals een verstoring is, je dit niet nog eens mee hoeft te maken.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X

^GR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lindapalmen