Klacht: Geen trackingnummer ontvangen

op 14 december 2017 over boohoo in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb tot twee maal toe de Premium Freya Sequin Tassle Hem Mini Dress besteld maar ik heb nooit een tracking nummer gekregen of een bevestigings e-mail. Ik heb twee keer besteld met telkens een andere visa-kaart. Op 1 visakaart is er een bedrag van €75 afgegaan, dit zou overeen kunnen komen met de prijs van het kleed inclusief de verzendingskosten maar er staat niet duidelijk vermeld waarvan de uitgave precies is. Nu vraag ik me dus af of ik nog een derde keer moet proberen te bestellen of dat het bedrijf Boohoo kan zien of mijn bestellingen toch tot bij hen zijn geraakt!?

Ik zal pas tevreden zijn als ik het kleed voor nieuwjaar ontvangen heb maar ik zou graag weten of ze mijn eerdere betalingen al ontvangen hebben aangezien ik niet van plan ben om 3x te betalen voor een kleed dat ik nooit zal krijgen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over boohoo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over boohoo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kinou