Klacht: Geen track and trace

op 23 januari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Bij deze bestelling ( 1401160209386513 )heb ik een ongeldig Track and trace code gekregen. Dat is belachelijk, echt zwak hoor!. Ik hoor heel veel klachten over deze site, dus nu vertrouw ik het niet.
Hier ga ik dus niet meer bestellen.

Een track and trace van deze bestelling : 1401160209386513. Of dat deze bestelling opnieuw word verzonden. Of mijn Geld terug natuurlijk...

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 07:52 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak.

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en gezien dat uw bestelling nog onderweg is. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Grano